Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77
» » Чому «гальмує» Інтернет: провайдери прокоментували ситуацію

Чому «гальмує» Інтернет: провайдери прокоментували ситуацію

Останнім часом швидкість Інтернету в Україні значно впала. Провайдери різних компаній відповіли, чому «гальмує» Інтернет.




Після санкцій на кілька російських сервісів, українці помітили, що швидкість Інтернету значно впала. Чому «гальмує» Інтернет – відповіли провайдери найвідоміших компаній України, передає  Ukr.Media.
ВОЛЯ

У компанії повідомили, що швидкість Інтернету, відповідно до діючих тарифних планів, не змінилася.
«Користувачам, які використовують різні типи з'єднання, необхідно провести перевірку швидкості з початковими параметрами (до їх зміни), а також протестувати швидкість при підключенні безпосередньо, без підключення до wi-fi», — порекомендував оператор «Волі».
Якщо з початковими параметрами швидкість низька, тоді рекомендуємо абонентам звернутися в компанію, повідомивши дані по швидкості, яким чином перевіряли (безпосередньо або через wi-fi) та номер договору.
ФРЕГАТ

«Користувачі активно обговорюють варіанти використання різних технічних засобів обходу блокувань — сайти, анонімайзери, проксі-сервери, Tor браузер, VPN-сервіси. Попереджаємо, що це небезпечно. При використанні подібних технологій запит до сайту і відповідь від нього проходять через ланцюжок серверів, що дозволяють приховати користувальницький запит, проте розплата за анонімність — повільна швидкість з'єднання», — розповів заступник директора з розвитку ТМ «Фрегат» Володимир Мірошниченко.
Він зазначив, що надійність і швидкість каналу залежать від постачальника послуг, а компанія «Фрегат» володіє достатнім запасом ємності магістральних каналів зв'язку для надання якісного безлімітного доступу на максимальній швидкості 100 Мбіт/с.
ТРІОЛАН

Інтернет-провайдер «Тріолан» також повідомив, що ніяких змін у цьому плані компанія не проводила.
«Спробуйте скористатися іншим браузером, крім заблокованих сайтів, все інше повинно працювати коректно», — відзначили в компанії.
В «Тріолані» закликали при наявності проблем зі швидкістю або доступом до сайтів, які не потрапили в санкційний список, звертатися до операторів провайдера:
«Ми проведемо перевірку та, при необхідності, відправимо майстра для усунення проблем».
ІНТЕРТЕЛЕКОМ

У компанії «Інтертелеком» звернули увагу на те, що на швидкість Інтернету може впливати використання VPN-з'єднання, на яке масово перейшли жителі України після блокування російських ресурсів.
«Багато безкоштовні версії ВПН-програм обмежують швидкість інтернету, а повна швидкість доступна тільки в платних версіях», — зазначив оператор «Інтертелекому».
Точно так само проблему зі швидкістю інтернету описали і в компанії «Укртелеком».
LIFECELL

У компанії «Lifecell» прокоментували так:
«Максимально допустима швидкість в мережі може досягати 63,3 Мегабіт/сек. за умови наявності відповідного кінцевого обладнання (яке підтримує технологію 3С-HSDPA / Triple Carrier HSDPA), налаштування мережі, наявності стійкого сигналу мережі рухомого (мобільного) зв'язку і відсутність фізичних перешкод для поширення радіосигналу.
Максимально допустима швидкість передачі даних в мережі lifecell з підтримкою інших технологій наступна:
· GPRS – до 80 Кбіт/сек;
· EDGE – до 240 Кбіт/сек».
Якщо виникли проблеми зі швидкістю передачі даних, у компанії рекомендують перевірити налаштування мережі і відповідність обладнання.
Оператори «Vodafone» і «Київстар» підтвердили, що причиною зниження швидкості інтернету може бути VPN-з'єднання. Використання подібних технологій небезпечно і може значно знизити швидкість передачі даних.

Раніше провайдери великих компаній попереджали, що найближчим часом можуть підвищитися тарифи на Інтернет. Це пов'язано з тим, що необхідно купувати нове обладнання, щоб виконати указ про заборону російських сервісів

скачать dle 11.3




ІНШІ НОВИНИ

Коментарі

Додати коментар
Ваше Ім'я:
Ваш E-Mail:

Введіть код:
Погода
Погода в Ужгороді

вологість:

тиск:

вітер:


«    Квітень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30